ГОСЭНЕРГОНАДЗОР УКРАИНЫ

Сайт Госэнергонадзора Украины
Текущее время: 05-05, 01:35

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15-07, 07:27 
Не в сети
Администратор
Администратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19-02, 13:13
Сообщения: 428
Протягом 2008 року до Держенергонагляду надійшло 2 317 скарг та звернень споживачів з питань електропостачання та розрахунків за спожиту енергію, у тому числі від громадян – 1 481 або 63,9%.

Найбільша кількість звернень від споживачів електричної енергії надходила до Держенергонагляду по шести електропередавальних організаціях:

- ВАТ «Донецькобленерго» (406 звернень або 17,5%),

- ВАТ «ЕК «Одесаобленерго» (172 звернення або 7,4%),

- ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго» (158 звернень або 6,8%),

- ВАТ «ЕК «Дніпрообленерго» (144 звернення або 6,2%),

- ВАТ «ЕК «Херсонобленерго» (140 звернень або 6,0%),

- ВАТ «Крименерго» (137 звернень або 5,9%), що разом складає половину від всіх звернень споживачів України, які надійшли до Держенергонагляду.

За тематикою звернення розподілились наступним чином:

- з питань незадовільного технічного стану електричних мереж, надійності та якості електропостачання – 627 звернень або 27,1%;

- щодо неправомірних дій працівників енергопостачальника – 362 або 15,6%;

- щодо розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг, відшкодування збитків – 343 або 14,8%;

- щодо незгоди споживача стосовно припинення електропостачання – 273 або 11,8%;

- щодо заміни, здійснення експертизи приладів обліку електричної енергії – 82 або 3,5%;

- щодо інших питань – 630 або 27,2%.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до Держенергонагляду, 3% (74 звернення) складають повторні звернення споживачів електричної енергії. Найбільша кількість повторних звернень надходить від споживачів, які обслуговуються ВАТ «ЕК «Закарпаттяобленерго» (9 повторних звернень), ВАТ ЕК «Житомиробленерго» та ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго» (по 8 повторних звернень).


Інспекція Держенергонагляду при проведенні заходів з державного енергетичного нагляду в електропередавальних організаціях здійснює контроль організації роботи щодо розгляду звернень та скарг споживачів, а у разі виявлення порушень вимог чинного законодавства - застосовує відповідні заходи реагування.


http://www.gen.vo.uz/news/2009-07-15-116


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21-07, 12:26 
Не в сети
Новичок

Зарегистрирован: 17-03, 13:16
Сообщения: 16
DPT писал(а):
застосовує відповідні заходи реагування


:ROFL: :ROFL: :ROFL:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB