ГОСЭНЕРГОНАДЗОР УКРАИНЫ http://gosenergonadzor.flybb.ru/ |
|
За 6 місяців 2009 року до ДЕН надійшло 1 147 скарг http://gosenergonadzor.flybb.ru/topic188.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | DPT [ 15-07, 07:27 ] |
Заголовок сообщения: | За 6 місяців 2009 року до ДЕН надійшло 1 147 скарг |
Протягом 2008 року до Держенергонагляду надійшло 2 317 скарг та звернень споживачів з питань електропостачання та розрахунків за спожиту енергію, у тому числі від громадян – 1 481 або 63,9%. Найбільша кількість звернень від споживачів електричної енергії надходила до Держенергонагляду по шести електропередавальних організаціях: - ВАТ «Донецькобленерго» (406 звернень або 17,5%), - ВАТ «ЕК «Одесаобленерго» (172 звернення або 7,4%), - ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго» (158 звернень або 6,8%), - ВАТ «ЕК «Дніпрообленерго» (144 звернення або 6,2%), - ВАТ «ЕК «Херсонобленерго» (140 звернень або 6,0%), - ВАТ «Крименерго» (137 звернень або 5,9%), що разом складає половину від всіх звернень споживачів України, які надійшли до Держенергонагляду. За тематикою звернення розподілились наступним чином: - з питань незадовільного технічного стану електричних мереж, надійності та якості електропостачання – 627 звернень або 27,1%; - щодо неправомірних дій працівників енергопостачальника – 362 або 15,6%; - щодо розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг, відшкодування збитків – 343 або 14,8%; - щодо незгоди споживача стосовно припинення електропостачання – 273 або 11,8%; - щодо заміни, здійснення експертизи приладів обліку електричної енергії – 82 або 3,5%; - щодо інших питань – 630 або 27,2%. Із загальної кількості звернень, що надійшли до Держенергонагляду, 3% (74 звернення) складають повторні звернення споживачів електричної енергії. Найбільша кількість повторних звернень надходить від споживачів, які обслуговуються ВАТ «ЕК «Закарпаттяобленерго» (9 повторних звернень), ВАТ ЕК «Житомиробленерго» та ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго» (по 8 повторних звернень). Інспекція Держенергонагляду при проведенні заходів з державного енергетичного нагляду в електропередавальних організаціях здійснює контроль організації роботи щодо розгляду звернень та скарг споживачів, а у разі виявлення порушень вимог чинного законодавства - застосовує відповідні заходи реагування. http://www.gen.vo.uz/news/2009-07-15-116 |
Автор: | Svolota [ 21-07, 12:26 ] |
Заголовок сообщения: | |
DPT писал(а): застосовує відповідні заходи реагування
|
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |